فروغ فرخ زاد




















eshgh haye doroghin

وقتی که دیگر نبود

من به بودنش نیازمند شدم

 وقتی که دیگر رفت

من به انتظار آمدنش نشستم

وقتی که دیگر نمی‌توانست مرا دوست بدارد

من او را دوست داشتم

وقتی که او تمام کرد

من شروع کردم

وقتی که او تمام شد

من آغاز کردم

چه سخت است تنها متولد شدن

مثل تنها زندگی کردن است

مثل تنها مردن

 

دکتر علی شریعتی

 

خدایا:

به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ

بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است حسرت نخورم

و مردنی عطا کن که بر بیهودگی اش سوگوار نباشم

بگذار تا آن را من خود انتخاب کنم

اما آنچنان که تو دوست داری

چگونه زیستن را تو به من بیاموز

چگونه مردن را من خود خواهم آموخت

 




نظرات شما عزیزان:

محک
ساعت21:17---15 تير 1391
تضاد خیلی زیبایی داره.
دمت گرم


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت15:25---30 خرداد 1391
salam abjie man , az babate chand vaght naboodam ozr mikham . man upam albate ye up ghamgin . dishab matalebo neveshtam o emrooz entesharesh kardam k shayad ye kam az gham ham kam beshe . enghadar harfamo khordam delam az dastesh pore . montazere hoozoore garmet mimoonam aji golam. movazebe khodet bash . fe'lan bye

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:,ساعت 12:56 توسط parisa| |


آخرين مطالب
» فروغ فرخ زاد
» فروغ فرخ زاد
» فروغ فرخ زاد
» فروغ فرخ زاد
» فروغ فرخ زاد

Design By : RoozGozar.com